Lintje voor Joost

Gepubliceerd op: 26 april 2023 15:18

Onze penningmeester kreeg vandaag een Koninklijke Onderscheiding

Joost Florisse, sinds 2008 penningmeester van het bestuur van onze bibliotheek, is vandaag door de burgemeester van Beekdaelen onderscheiden tot lid in de Orde van Oranje Nassau.

Een verdiende onderscheiding die wij als bestuur van de bibliotheek graag voor hem hebben aangevraagd. Niet alleen is Joost al jarenlang prominent lid van het (dagelijks) bestuur van de bibliotheek, maar ook in zijn werkzame leven en in andere vrijwilligersactiviteiten heeft hij veel verdiensten.

Wij –het bestuur, de directeur, de vaste medewerkers en de vrijwilligers– feliciteren Joost van harte en nemen daarin ook zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen mee. Wij hopen dat hij nog lang en gezond verbonden blijft aan de bibliotheek.

Wie kreeg er nog meer een lintje in Beekdaelen?

Klik hier voor het betreffende bericht op de website van Gemeente Beekdaelen

Klik hier voor het overzicht van gedecoreerden in Regio Parkstad (incl. filmpje met de decoratie van Joost in beeld!)