Agnes neemt afscheid

Gepubliceerd op: 3 juni 2023 00:00

Agnes Mevis neemt na 40 jaar afscheid als vrijwilliger en krijgt een zilveren gemeentespeld

Donderdag 1 juni werd tijdens de voorjaarsbijeenkomst van medewerkers én vrijwilligers van Bibliotheek Nuth (vestigingen Nuth, Hulsberg en Schimmert) inclusief het taalcafé, afscheid genomen van Agnes Mevis.

Agnes was 40 jaar lang vrijwilliger bij de bibliotheek in Hulsberg. In die tijd heeft ze buitengewoon veel leden en kinderen van de basisschool voorzien van allerhande boeken. Dit maakt dat ze is uitgegroeid tot een trouwe en geliefde ambassadrice van de bibliotheek!

Burgemeester Geurts van de gemeente Beekdaelen was aanwezig om, als waardering voor deze prestatie, een zilveren gemeentespeld uit te reiken aan onze langstzittende vrijwilliger ooit.

Agnes, nogmaals bedankt voor al die jaren van trouw en toewijding!